[8] [EXO] [BaekYeol] exobubz (tłum. exo-files-pl) – List

Tytuł oryginału: The Letter
Tytuł tłumaczenia: List
Autor: EXObubz
Tłumacz: exo-files-pl
PairingBaekYeol, (główny), Hunhan, Kaisoo, Taoris
Gatunek: ?
Rating: M
Liczba słów: 65 rozdziałów
Streszczenie: Przez dwa lata Baekhyun w sekrecie kochał się w Oh Sehunie, chłopaku, którego uważał za miłego i troskliwego, mimo że jego postawa świadczyła inaczej. Pewnego dnia podejmuje dość ryzykowne działanie. Pisze list miłosny i wkłada go do szafki Sehuna, a przynajmniej tak myśli.
– To nie był list do ciebie, Chanyeol.
– Wiem to dobrze, ale to była moja szafka. Wszystko, co przypadkiem znajduje się w moich rękach, jest moje, Baek. Ty się do tego zaliczasz.

A/N: Tłumaczenie za zgodą autorki.

LINK: LiveJournal.com

[eng original story here]

słów kilka od Rin: asdfghjkl tak bardzo długie, ale tak bardzo szybko się kończy ❤ a ja nawet nie lubię exo… Bardzo dobrze napisane, fabuła przemyślana – trzyma do samego końca. Poboczne wątki (szczególnie Taoris) ZA KRÓTKIE… Czytać, już!

(pamiętajcie, możecie przysyłać do nas fanfiki tutaj)

2 responses to “[8] [EXO] [BaekYeol] exobubz (tłum. exo-files-pl) – List

  1. Mam pytanie. Dlaczego kiedy wchodzę w link do livejournal z tłumaczeniem The Letter, jest napisane, że nie mam uprawnień do tej strony czy coś takiego?

    Polubienie

  2. Też mam taki komunikat, także po zalogowaniu na LJ. Wygląda na to, że tłumaczka postanowiła nanieść poprawki:
    „dlaczego the letter zniknie?
    żeby z powrotem mogło się pojawić w ulepszonej wersji 😉 nie wiem, czy to będzie kwestia poprawek literówek, błędów i nielogicznie zbudowanych zdań, czy może fragmentami całkowicie nowe tłumaczenie, ale wiem, że jest źle z The Letter. To samo stanie się w najbliższym czasie z Revolution i HTTYP.”

    Cytat z aska: https://m.ask.fm/palmirka

    Polubienie

Dodaj komentarz